Autor: 021.rs

Novi Sad
09.03.2020.
08:18
Plakati Udruženja građana "Novi Sad Animal Save" postavljeni su na autobuskim stanicama po Novom Sadu.
  • Rada

    15.03.2020 11:10
    Nemanja
    "Pas je shpiljska (pecinska) zivotinja kojoj nije u prirodi da obavlja nuzdu u prostoru u kom zivi. Prevedeno, pas koji zivi u stanu nece nikada obaviti nuzdu u istom, osim ako ga nemogucnost da napusti taj stan ne primorava. Dalje, kolicina mokrace koju pas izbaci na jednom mestu (na travnjaku) nije tolika da moze da izazove neprijatne mirise - jednostavno se upije u zemlju. I, na kraju, pas je jedna od retkih zivotinja (uz konja, npr.) koja zapravo voli i trazi kontakt sa ljudskim bicima, tako da ti argument tipa "psu nije mesto u stanu, to je bolest, bla, bla, bla" isto tako ne stoji."

    Druže, ti ugradi zelene zidove i podne površine u svom stanu, pa nek' ti kućni ljubimac piša i sere do mile volje u tvom habitusu. To što si se ti navikao na smradež, ne znači da ga drugi ne osete. Iz stanova u kojima boravi pas se oseti smrad na celom spratu, a kad se uđe u takav stan, ljudima se povraća. Prateći tvoju logiku, preporučujem ti da ubaciš i konja u svoj stan da ti pravi društvo.

    Pričajući o zelenim površinama u gradu u kojim ih ima manje od 5% govori da nisi baš racionalan da proceniš situaciju.
    Druga stvar je da se ne radi samo o neprijatnim mirisima, nego o higijenskim uslovima.
    U slučaju određenih kožnih bolesti, dermatolog te odmah šalje na analizu sa pitanjem da li držite psa ili mačku u stanu.
    Zvuči kao da bi da se mažeš govnima ceo dan, pa izvoli.
  • Gaga

    13.03.2020 17:45
    @Nemanja
    Mene zanima da li znaš koliko u proseku teže budale, pošto si sasvim sigurno stručnjak i za lingvistiku i za fiziku koja se uči u osnovnoj školi. :)
    Preporučujem da se prijaviš na odeljenje "Zoohigijene" i objasniš dežurnom veterinaru svojim mjaukanjem, "Mjau! Mjau!" u čemu je tvoj lični problem. Čujem da otvaraju posebno odeljenje za slučajeve poput tebe. Ne, i za tvog "kućnog" ljubimca.
    Državna firma kao i svaka druga, koliko znam. :)
  • Nemanja

    13.03.2020 08:57
    @Gaga

    Opisivati budalu kao budalu nije uvreda. To je trebalo da te u kući nauče, ali onda ne bi podigli budalu.
  • Bojan

    13.03.2020 07:38
    Dilema
    Da li da uzmem šopsku za vrućinu tropsku?Pec se vec dimi, vegane pomozi mi. Vegane brate pomozi pri izboru salate.
  • Gaga

    12.03.2020 16:10
    @Nemanja
    Komentar o jedu ti je potpuno jasan, a tvoj dodatni komentar sa širokim dijapazonom uvreda ga samo potvrđuje. :)
  • Nemanja

    12.03.2020 14:50
    @Gaga

    Par ljudi koji drži pse na terasi predstavlja sve vlasnike pasa taman koliko i trovači pasa predstavljaju sve takve kao ti. A mrtve ljubimce uklanja zoohigijena i veterina, nema nikakve veze s kafilerijama.

    A komentar o jedu mi nije jasan, ako tako lupetaš baljezgarije i u svakodnevnom životu sigurno si odavno navikao da ti ljudi govore da si budala.
  • stop nasilju veguna

    12.03.2020 09:10
    Koristim ovu priliku kao jedini zastupnik svih šargarepa Srbije, da odmah prestanete da ih sečete, režete i cedite sok iz istih.
    To što ste veguni, ne daje vam za pravo da se iživljavate na jadnim biljkama za koje je dokazano da umeju da prepoznaju bol.
  • Gaga

    12.03.2020 06:56
    @Nemanja
    U gradu se često mogu videti ljudi asocijalnog karaktera koji ostavljaju svoje tzv. kućne ljubimce na ulici, ili pak na terasi, i potom ceo komšiluk sluša njihovo višečasovno cvljenje. Izmet na dečijim igralištima je mala stvar u poređenju sa crkotinama pasa i mačaka ostavljenih po kontejnerima. Imajući u vidu da Srbija ima samo dve kafilerije, postavlja se pitanje gde ostavljate životinje kada uginu osim u kontejner tokom svih ovih godina?
    Davno je ustanovljeno da je besnilo prelazna bolest. Puno jeda u vašem komentaru.
  • Gaga

    12.03.2020 06:30
    @Nemanja
    Nisam sela, a mesto mog boravka nije vaš problem. :)
  • Nemanja

    12.03.2020 05:49
    @Gaga
    Druže, imam i ja dobru vest za tebe.
    Ti možeš da počneš da konzumiraš mačke i pse kad već krkaš ćevape ako ti nešto nije prijalo u rečima koje sam napisala. :) I vola bi pojeo, samo kad bi ti dao neko priliku.
  • Nemanja

    11.03.2020 08:37
    @Gaga

    A u gradu su psi i mačke skoro isključivo kućni ljubimci, ali imam dobru vest za tebe: možeš da zapališ nazad na selo kad god poželiš.
  • Toza

    10.03.2020 22:51
    Nisam verovao da ću ovo reći ali vegani su ponekad nasrtljivi kao jehovini svedoci.
  • Gaga

    10.03.2020 20:24
    Ciljna grupa
    Ovo je odlična kampanja namenjena onima koji drže po stanovima pse i mačke, ali krkaju teletinu, piletinu, svinjetinu i dr., ili još bolje za zaštitare samo određenih životinja.
    Pas je na selu, pre svega radna životinja. Isto važi i za mačke.
  • Djetelinara

    10.03.2020 16:17
    Hahahaga postanite vegani.... A Boze sto je ljudima dosadno.... od para koje su potrosene za ovu smesnu kampanju moglo se nahraniti nekoliko socijalnih porodica i dece...
  • Krava

    10.03.2020 15:49
    Mu
    A vidi što su nam se uzbudili svaštojedi. To mora da je zato da bi odgovorili na ovu groznu i agresivnu kampanju vegana...
    Ne volite kad vas neko budi iz mraka? :D
  • Goran

    10.03.2020 13:10
    Rekoh već jednom prilikom da ovi vegani ima da pojedu sve od čega može lepa salata da se napravi. I šta posle? Krtina bez salate! Ma ne ide to bre...

    Tek onaj biljni sir... treba to zabraniti.
  • Ледени

    10.03.2020 09:30
    Месо
    М Е С О ,шатровачки С О М Е , Свако има право да каже свој коментар ,да нас Трују , Трују нас са хемијом у месним прерађевинама и разним адетивима , увозе месо којем је истеко рок у ЕУ крљају паприку и друге зачине да се не осети пробајте Кулен из познати и брендирани Индустрија Меса које инспекција само упозорава а не затвара ,зашто ? зато што су Ботови страначки финансијери ,добро странки а тровачима још боље ,ослобођени дажбина и пореза , под заштитом Власти ,то на овим плакатама непише да су истакли све троваче народа и све позатварали неби било ни бунта Удружења .
  • Mastodont

    10.03.2020 09:27
    @Orwell Vegan

    Dečko mi se tvojim poremećenim tripovima ovde odavno smejemo, a sigurno ni mnogim veganima nije svejedno kada vide kakva sumanuta budaletina je uzela da ih 'zastupa'.
  • Slobodan

    10.03.2020 05:56
    Greta
    U inat idem da prikoljem jedno prase. Vegani prestaninte da solite pamet narodu,ako mi se jede meso jescu ga pa sta?
  • burger

    10.03.2020 01:12
    @BulevarEvrope
    dok vredjate vlasnike ljubimaca, navedite par racionalnih razloga protiv eskapizma u ovoj ludnici od zemlje, ili mozda mislite da svi treba da se odusevljavamo seoskim slavama i docecima vladimira vladimirovica.
    u vasoj mrznji razmislite zasto mnoge zgrade bez ijednog psa godinama smrde i prljave su a mnoge ne smrde, jer mozda je i do ljudi,
    o ultralevicarskom pozeraju veganstva, ne bi trosio reci, osim da svi totalitarni nacini razmisljanja lice jedni na druge, a svaki je nesreca sam za sebe...
    molim da mi se pusti komentar






  • /

    09.03.2020 21:32
    /
    @Iva
    ti si stvarno neobrazovana ako ne znas od cega se prave kozmeticki proizvodi.

    podrska veganima
  • Slađana

    09.03.2020 20:36
    ?????????????????????????????????
    Kakva govna na igralištu, to je verovatnije ljudsko, niste dobro videli. Psi to rade u travi. I ne mokre po stepeništu ispred zgrade. To je verovatno neki stanar posle pijanke promašio. Dokle životinje tj. pse okribljivati za sve što neljudi rade.
    @Nemanja
    Slažem se. Nemam ništa protiv vegana. Ali čime ćemo hraniti pse ako ne makar nekada mesom? Nije preporučljivo da psi i mačke budu vega i jer im to nije u prirodi. To treba pitati agresivne vegane.
  • @Orwell Vegan

    09.03.2020 19:47
    Potvremeno sretnem vegane koji sednu pored mene za vreme rucka i pocnu da mi pricaju o mom rucku. Prodje par nedelja a ti isti vegani za vreme rucka jedu meso u kolicini u kojoj prosecna osoba to ne radi.
    Budite umereni u svemu, budite pristoji i u promovisanju svog nacina zivota. Do sada poznajem jednog pristojnog laktovegetarijanca ali ne i pristojnog vegana. Ako cu otvoreno da kazem svoje misljenje, vegani su najcesce dame starije od 45 godina, koje su do svoje 45 u svemu preterivale, narusile svoje zdravlje i onda odjednom postale agresivni vegani.
  • Bili Kid

    09.03.2020 19:28
    Mentalno manipulisanje blesavog naroda, samo da ne bi video svoj usran i ne srecan zivot bez perspektive, da ne bi video prazan frizider, gorivo najskuplje u regionu, najvise kamate u Evropi, skuplju hranu nego u Nemackoj, raspalo sudstvo, infrastruktura iz 18 veka, potomstvo bez nade i buducnosti, korumpirane politicare koji se razbacuju novcem za sebe a deca se lece SMS-om... Ali zato bilbordi o veganima, zivotinjama, cirkusima, Pinku, Happy-ju, Maricu, kretenima ima na pretek. A glupav i mentalno oboleo narod naseda na ove psiholoske manipulacije. Zato nam je i takva buducnost kad ne vidimo dalje od tih bilborda.
  • Orwell Vegan

    09.03.2020 17:38
    Istina
    Dame i Gospodo Mesozderi,
    veliko hvala na iscrpnim komentarima,
    Jedino sto vam moram reci sa 100% sigurnoscu je da nijedan od vasih komentara nema istinite informacije ni u 5%. Prvo proverite sta pisete da ne ispadate smesni i kojim argumentima zelite da opravdate svoju nisku strast za mesom i vredjanjem onih koji brane zivotinje, jer one ne znaju jezik ljudi, ali itekako vriste kad ih kolju. To mislim da svako pametan moze cuti, ali ne moze osetiti. Dakle, takav je bezosecajan i zaista zivi zivot uzalud. Evo mi vegani smo se ranije zabavljali vasim komentarima, ali moram priznati da imamo zajednicki utisak da su reakcije mesozdera sada vec veoma cudne, mislim u patoloskom smislu. Mi vegani znamo da jedenje mesa izaziva, pored uzasnih bolesti fizickog tela, i bolesti psihicke prirode, kao i da je porast ovih bolesti u svetu povezan sa jedenjem mesa. Savetujem vas da obratite paznju na ove trendove. Sve najbolje vam zelim, a to je: budite vegan.
  • Iva

    09.03.2020 16:45
    Na jednom kozmetičkom proizvodu(necu da kazem kojem) sam pročitala da je pogodno za vegane.
    Da bi se proizvod primenjivao na ljudima mora biti testiran na kome? (veganima?).
    Da bi lek mogao biti u upotrebi, testira se na?(veganima?)
    Bilo koji proizvod na kome se testira?(veganima?)

    I onda dodjemo do zaključka da su zivotinje itekako zaslužne za opstanak ljudske vrste. Neke u dekorativne svrhe, neke za testiranje, neke za hranu.

    Zaista nemam ništa protiv da jede ko šta hoce, masovni trendovi su se uvek pojavljivali.
  • Hupswet

    09.03.2020 16:26
    @Plidnem

    A kako možete vi vegani da jedete ono što se zaliva govnima?
  • Pera

    09.03.2020 16:16
    Ne postoji telefon koji sa ekranom u cijoj se proizvodnji ne koriste zivotinjski nusproizvodi.
    Zelatin kod baterija, holesterol kod ekrana.. Da se ne nastavljamo sta se desava sa biljnim i zivotinjskim svetom prilikom rudarenja.

    Proizvodi zivotinjskog porekla se koriste u proizvodnji guma za bicikle, mopede, automobile i slicno.

    Prakticno je sve povezano. Ne vredi da prestanemo da vozimo bicikle ili rolere jer imaju delove zivotinjskog porekla jer cemo napraviti vecu stetu prirodi ako predjemo na motorno vozilo. Ono sto mozemo da uradimo je da redje menjamo telefone. Ako sretnemo ili poznajemo nekog vegana da mu pruzimo ruku i da ga utesimo kako bi bio manje ogorcen i slicno.
  • boger

    09.03.2020 16:09
    Tupsoni pomodarski
    Esencijalne aminokiseline su neophodne (esencijalne-kapirate?) za čovekovu ishranu a neke od njih se dobijaju JEDINO iz mesa. Veganstvom (nepotpunom ishranom) dovodite sebe u opasnost, protiv čega nemam ništa ali propovedajući ga dovodite u opasnost i druge ljude (takođe životinje). Uviđate li kontradikciju? Osim toga, samo životinje koje se ne jedu spadaju u ugrožene vrste. Žirafe, tigrovi, leptiri i kolibriji izumiru dok, primetićete, svinja, krava i kokošaka ima u izobilju. Stoga jedno, recimo, filozofsko pitanje za kraj: ako pretpostavimo da se životinja uzgaja isključivo u svrhu ljudske ishrane, da li je u redu uskratiti joj pravo na makar i takav, ograničeni život na ovom našem svetu? Da nikada ne doživi izlazak Sunca, da nikada ne udahne vazduh posle kiše, da nikada ne učestvuje u čarobnom krugu razmnožavanja i svrhovite smrti? Koliko ljudi živi a da nema nikakvu svrhu?
  • Jedino

    09.03.2020 15:44
    Varvari
    Nisu vegani.
  • Var

    09.03.2020 15:22
    Ako moze " Telep" samo da mi objasni sta to tacno ima u zivotinjskim proizvodima a ne u biljkama sto vegani ne mogu da unesu, i koji bi to tacno bili tih 30 suplimenata ako moze da navede? A ljudi se nadimaju od previse vlakana i zato sto po ceo dan piju smutije a ranije su jeli djubre od hrane i treba vremena organizmu da se navikne na to.
  • Maxa

    09.03.2020 15:20
    Ah Vegani,
    Najveca grupa licimera koja je toliko neobrazovana da nisu svesni cinjenice da se vise zivotinja pobije agrokulturom uzgajanja voca i povrca koje uzgajaju, nego selektivnim ubijanjem za potrebe mesa.
    Da se odmah razumemo - ne pricam o velicini zivotinje no o kvanittetu zivih bica koje se pobije.

    Uzgajanjem soje, paradajza, zita, kukuruza itd se pobije svaka krtica, zec,kornjaca, veverica, glista, mis, puž, ptica, buba i do kraja sto prezivi pobijemo pesticidima i vermicidima, samo da bi lokalni Vegančić koji pije sojinu kaficu mogao po socijalnim mrežama da serenda kako konzumirajuci sojicu, spasava zivotinje, mimo ocigledne cinjenice da koristi elektronske uređaje koji sadrže životinjske nusprodukte.

    Fuj !
  • MonteDushano

    09.03.2020 15:01
    Vaši komentari su pravi grozomor. :) Jezivi ste samo tako.
  • Mastodont

    09.03.2020 15:01
    @детелинара

    A, pa to nije onda ovaj post što ga sad pravoslavci drže. Ovo sad ti je kad moraš na dijetu posle zimskog krkanja, a nećeš to da prizna jer si pi*ka. A malo i za crnogorske svetiLJe.
  • Обсервер

    09.03.2020 14:45
    Закон
    Добро би било да неки и прочитају Закон о добробити животиња'' Немојте се заносити да тамо пише да је забрањено убијати домаће животиње, тако да се вегани на то немојте ослањати. Пише препричано, да животињама треба омогућити комфоран живот, на фармама и комфоран транспорт до депоа, као и адекватни третман без грубости све време живота.
  • /

    09.03.2020 14:31
    /
    Zasto "postujes" ljubavnicu a "ne postujes" zenu. hmmmm.
    Kakva su ovo glupa pitanja.
  • BulevarEvrope

    09.03.2020 14:29
    @Nemanja
    Hvala na pojasnjenju u vezi shpiljskih tj. pecinskih zivotinja i travnjaka.
    Savetovacu ugradnju/postavljanje travnjaka kod mene u liftu i po celoj zgradi i oko zgrade. Jer eto beton, plocice i razne podne povrsine ne upijaju psecu mokracu. Isto dobro bi bilo da se pokrene inicijativa na nivou grada da se svaki ambijent u kome obitavaju psi, koliko toliko preuredi da sto verinje docarava ambijet pecine. Isto tako mnogobrojni investitori prilikom plana izrade novih gradjevina bi trebalo da imaju u vidu psecu populaciju koja ce tu da se nastani.

    Ok, ako pojedinci ili sad vec kolektivi, vise preferiraju psece drustvo i vaznija su pseca prava njego ljudska, kao sto su im i vise odgovarajuci uslovi za zivot po mini-kafilerijama nego po ubociajenim stanovima/kucama onda to treba ispostovati. Tj. prvenstveno ispostovati ono sto pas zeli, nije li tako ?

    (izvinjavam se na skretanju teme sa vegunizma )
  • telep

    09.03.2020 14:09
    Vegani koji jedu avokado narandze limun i sve autohtono voce i povrce za ovo podneblje. Drugo vegani moraju da piju 30 različitih suplemenata jer im biljke naravno ne mogu dati sve što im treba. Treće pogledajte na jutujubu imate na stotine bivših vegana koji pričaju o nadutosti i stomacnim problemima tokom veganske ishrane, kako su si unistili želudac, uostalom slike pre veganske ishrane i tokom veganske ishrane najbolje pokazuju kvalitet iste.
  • Trt

    09.03.2020 14:06
    @BulevarEvrope

    Nemam kućnog ljubimca, ali ti što praktikuju detinjatost i eskapizam su mi daleko bolji od vas hodajućih bukvi sa dvocifrenim IQ-om što mislite da ste štof za zasnivanje porodice i razmnožavanje. Pa onda kad vam je porodica đubre (jer kakva će biti?), onda idete okolo i skičite kako vam drugi narušavaju vaše 'tradicionalne vrednosti'. Šta ti je patološko loženje na status domaćina i glave porodice iako nisi sposoban ni nacrtanu ovcu da čuvaš nego jedan baš ozbiljan vid psihoze.
  • Vlada

    09.03.2020 14:01
    @???????

    Pa to ne znači da su drugi vlasnici životinja dužni da dođu i da vas uljude. Kod mene ima sigurno 6-7 pasa u zgradi i sigurno čitav čopor mačaka, ali ne smrdi apsolutno nikad jer stanari nisu stoka.
  • детелинара

    09.03.2020 14:01
    @???????
    Циљ поста јесте очишћење душе и тела од телесних и душевних страсти, и прослављење Бога и његових светитеља. Састоји се у уздржању од мрсне хране, уздржавању од злих мисли, жеља и дела, умножавању молитава, доброчинстава и расту свих јеванђелских врлина. Намера је да се обузда сластољубље и стомакоугађање, и човек ослободи од тираније душевних страсти и злих помисли, и тако припреми за чисту и сабрану молитва и стицање хришћанских врлина. На овај начин хришћанин тежи да стекне и продуби заједницу са живим Богом.
    Дакле веганство, поготово ово агресивно, нема никакву везу са постом, осим саме исхране. Пост је више духовно прочићшење, а храна је ту секундарна. Код вегана је храна све и свја.
  • High ISO

    09.03.2020 13:48
    Ko ne voli zivotinje ne voli ni ljude.
  • Nemanja

    09.03.2020 13:31
    @BulevarEvrope
    Pas je shpiljska (pecinska) zivotinja kojoj nije u prirodi da obavlja nuzdu u prostoru u kom zivi. Prevedeno, pas koji zivi u stanu nece nikada obaviti nuzdu u istom, osim ako ga nemogucnost da napusti taj stan ne primorava. Dalje, kolicina mokrace koju pas izbaci na jednom mestu (na travnjaku) nije tolika da moze da izazove neprijatne mirise - jednostavno se upije u zemlju. I, na kraju, pas je jedna od retkih zivotinja (uz konja, npr.) koja zapravo voli i trazi kontakt sa ljudskim bicima, tako da ti argument tipa "psu nije mesto u stanu, to je bolest, bla, bla, bla" isto tako ne stoji.

    @vest,
    Da ponovim jos jednom, domaci pas ne moze da postoji bez gajenja i ubijanja stoke - ako bi se isti vratio na lov kao izvor prehrane, prestao bi da bude pitoma zivotinja. Iz istog razloga ovu poruku smatram besmislenom, osim ako vegani nisu misljenja da bi celokupnu svetsku populaciju domacih pasa trebalo ili istrebiti ili pustiti da podivljaju.
  • EU

    09.03.2020 13:26
    kada ce se pojaviti plakat protiv ovdasnje vlasti ?
  • Carls Tejlor

    09.03.2020 13:22
    Bulevar Evrope, sta radis predvece, ocemo izblejati, setnja?
  • NOvosađanka

    09.03.2020 12:55
    Čemu toliko agresije
    Čitam ove komentare... šta je vama ljudi? ZAšto ste toliko agresivni? Šta su vam vegani skrivili? Ja nisam vegan, jedem meso, ako mi neko kaže svoje mišljenje sa kojim se recimo ne slažem, ja ispoštujem i to je to, živim svoj život. Šta ste zapenili? Živite u državi gde vas tajkuni svaki dan melju u prah, gazde vam zakidaju plate, vlast da ne pominjem i vama su vegani problem??? Toliko agresije! Pustite ljude da se bore za neka svoja uverenja, neće vam niko meso oduzeti. Evo ja sam alergična na cigarete, gušim se svaki ali svaki dan, svuda, stalno i koga briga? Znam da pušenje nikad neće ukinuti a ovde je moje zdravlje i moj život u pitanju. Da ne pominjem koliko duvan ubija i pušače. Smirite se, neće vam niko meso oduzeti a ako i oduzme to neće biti vegani nego će vam plate biti tako mizerne i standarad tako jadan da nećete ni salamu priuštiti. Ali neka, vi udarajte na vegane i ljude koji se prosto zalažu da budemo malo korektiniji prema životinjama i biljkama jer ovo je i njihova planeta i nama oni trebaju, i to i za naš opstanak. Kakva jadna i bedna nacija, kad je vama vegan ili LGBT pokret kriv za sve! Patetično!
  • Gramzi - Bagins

    09.03.2020 12:51
    Ok, vazi, prestacu da jedem zivotinje. Postacu kanibal.
  • ???????

    09.03.2020 12:39
    !!!!!!!!!
    Jedite vi sta hoćete ali se uhvatite metle i četke za ribanje pa dođite da nam operete zgradu jer od kerece mokraće i smrada ne može da se uđe u nju.
    Preko puta je i igralište za decu koje je puno govana kao i ograda oko njega zajedno sa parkingom.
    Pozdrav iz Micurinove
  • Plidnem

    09.03.2020 12:30
    Kako možete vi prepametni,da jedete leševe????
  • BulevarEvrope

    09.03.2020 12:24
    @MAJA
    Nisam ja nikakav mrzitelj zivotinja vec sam realista i zalazem za zdravo drustvo i cistu okolinu.
    To sto ti imas cak 4 psa i 4 macke govori o tvom pokusaju kompenzacije tvojih narusenih socijalnih odnosa. Detinjast i sebicni mentalitet, sa pozamasnom kolekcijom barbika. A takvih ima par divizija u NS.
    Sta je patoloska-kinofilija nego vid eskapizma, pa moze se reci i blazi vid psihoze. Sve se vrti oko pasa (ili i macaka). Vidim cesto se javljaju ti sa posebnim spasiteljskim sindromom koji su ucinili dobro delo vredno divljenja te su "spasili" zivotinje ni manje ni vise nego sa ulice. Odveli ih na kastraciju i nakrkali ih ko zna kakvim hemijama sve pa ih drze u svojoj mini-kafileriji, i jos se time dice. Ok ...
    Bas me zanima sta komsiluk misli o tebi a i ti o svom kosmiluku?
    Sto se tice famoznog izmeta po ulicama, od ukupne populacije pasa u NS mozda su, lupam, samo 5% lutalice, i ne bih se bas slozio sa time da su psi lutacile superiorniji u jelu i varenju od vlasnickih pasa.
    Pored tih novokomponovanih kesica za izmet valjalo bi i nositi prskalicu sa deterdzentom zbog urina. Ili pas da obavi svoje fizoloske potrebe u toaletu pre napustanja objekta. Ne znam u cemu je problem kad se vec vodi zajednicki zivot sa psima da vlasnici nauce te svoje ukucane da vrse nuzdu upravo u toaletu.
    Isto, dobro bi bilo, i uvece da vlasnici pasa skupljaju izmet u kesice a ne samo po danu kad je vidljivost te kulture i prefinjenosti veca.
    Svako dobro i da razum pobedi.
  • STAVROS

    09.03.2020 12:22
    Vecina vas ne bi prepoznala empatiju I etiku da vas udare u lice ko' mokra riba.
    Zato zivite kako zivite.
  • kru

    09.03.2020 12:20
    nomad
    Grešite. Grci su poznati kao gurmani, čak i drevni Grci su bili ljubitelji janjetine a u savremenom društvu je normalno da jedete hranu iz udaljenih delova sveta, morsku ribu i sl. Vaša generalizacija je površna, čovek može snagom intelekta i volje da postane čak i vegan...ali nije to poenta priče. Poenta je da smo generalno netolerantni prema manjinama pa i prema veganima. Neka ljudi jedu šta hoce i propagiraju šta hoce. Na mene ne mogu uticati.
  • Damir

    09.03.2020 12:13
    Ovo je teško zadiranje u nečiju slobodu; u ovom slučaju pravo da jedemo šta želimo. Ovakvom logikom slede plakati:

    "Ne budi strejt, nego gej",
    "Ne budi normalan, budi pedofil",
    "Ne budi pravoslavac, već katolik" itd.
  • prepotopko

    09.03.2020 12:11
    @Brda 1906.09.03.2020 • 09:32
    "Soja koja je sinonim za veganstvo je biljka koja najvise ubija i zagadjuje zivotnu sredinu."

    Zaboravio si da spomeneš da se 98% proizvedene soje koristi za ishranu životinja. Da ljudi ne jedu meso trebalo bi nam svega 20% od sadašnjeg obradivog zemljišta a ostatak bi mogli vratiti prirodi.
    Ova planeta bi mogla da prehrani 50 milijardi vegana ali zato ne može 10 milijardi mesoždera bez ogromne ekološke devastacije.
    Mislite na decu, unuke. Jedite manje mesa.
  • Cudan plakat

    09.03.2020 12:08
    Indijska sekta ?
    Treba smanjiti meso tako da mogu da zive svoj zivot.
    Psi mogu jesti vise ribe. Oni svakako jedu malo.
    Smanjiti broj dece i mesozderskog potomstva na razumnu meru pa ne bi bilo uvecanja stanovnistva.
    Bolje bi bilo da su trazili jasnije vecu brigu o zivotinjama nego da svi budu vegani,
    Oni ocigledno ne znaju da su prava pasa nula u Srbiji. A i ljudska su cesto samo na papiru i narod se tek bori da ne bude tako.
  • VladimirNS

    09.03.2020 12:05
    kako da ne
    @Лука Лабан 09.03.2020 • 09:40
    Докле год лечимо децу смс порукама овакве ствари ће код мене изазивати гађење! Као и билборди са мигрантима ове неко плаћа да нас за.ебава!

    A neće Vas neko za..ebavati do 26.04 na svakom živom bilbordu od Subotice do Vranja? Pitajte njega gde su pare za bolje zdravstvo.
  • Nvv

    09.03.2020 12:05
    Davno je jedan grafit glasio:
    I mi zitarice imamo dusu
  • Ne nasedam

    09.03.2020 12:04
    Organizacije koje to lepe imaju zadatak da sukobljavaju ljude.
    Za to primaju novac.
    Ne nasedajte na bilo kakvu njihovu ***filiju.
    Svi plakati su osmišljeni zbog toga i imaju skrivene poruke.

    Naveo bih vam primer pozorišne predstave, naše autorke, ne smem ništa pominjati jerbo nam je takva demokratska politika govora, ali je njihov plakat stajao mesecima i pozivao na pozorišnu predstavu koja je prošla nekoliko meseci iza.

    Da se razumemo, nema tu poklanjanja. Firma koja drži te plakate je itekako morala biti plaćena, inače bi menjala plakat.
    Motiv čitave priče je bio plakat a ne predstava.
    Zar vam nije čudno da neko plaća održavanje plakata nekoliko meseci nakon
    predstave?
    Na plakatu je bila besna glumica, koja je ženu predtsavljala u najgorem svetlu. Smisao je bio, navodno, da ukaže na nasilje nad ženama.
    Ali je plakat bio osmišljen i predstavljen tako, da samo izaziva bes i gnev
    ljudi koji prolaze, jer ih je vređao svojim izgledom.
    Po meni je više podsticao na nasilje.
    Naravno da je naša glumica iskorištena, a neko je dobio novac da upravo tako plakat deluje na narod, mesecima nakon što je predstava bila ad acta.
  • Ishka_Jah 021

    09.03.2020 12:04
    Konacno!
    Jedna od retkih i cistih rastucih progresivnih struja u Srbiji koja nrma nikakve veze sa mrznjom vec cistoj ljubavi i odgovronom.odnosu prema svim zivim bicima a narocito prirodi. Ponosna na Novi Sad.

    O onima koji pricaju o psecem izmetu necu jer nemaju sposobnost da procitaju clanak a kamoli da ga razumeju
  • mm

    09.03.2020 12:01
    svasta
    sledece ce biti da nas ubeduju da je normalno spavati sa zivotinjama jer ih dosta to radi..pa onda da ne pisem ostatak...
  • Hex

    09.03.2020 11:48
    Ah, taj nas "jadan i napacen" narod se opet mora souciti sa jos jednom od savremenih tendencija razvoja kolektivne svesti drustva kao takvog.
    Slicno kao i sa LGBT pravima, opet ce se u prvom talasu otpora naci oni najbesniji, najrazocaraniji i najnezadovoljniji vlastitim zivotima pozivajuci se paradoksno na pravo izbora, predodredjenost ljudskog organizma i potrebama za mesom u ishrani, te omalovazavanjem i izrugivanjem svih koji misle, govore i zive drugacije od njih opravdavati vlastitu "normalnost".
    Na srecu, vegetarijanstvo, veganstvo kao i svi ostali sadasnji/buduci pokreti ce im ubrzo "dosaditi" i s vremenom ce i takve komsije ili ukucani postati manje-vise deo svakodnevice.
    A najbolje od svega je da ce neki i od tih ortodoksnih mesozdera bas zahvaljujuci ovakim i slicnim akcijama doziveti prosvetljenje i konvertirati u vegetarijance, shvativsi koliko to ima vise veze sa stanjem SVESTI nego sa metabolizmom...ali ajde, polako, step by step da prodjemo i kroz ovu fazu...ziveli!!!
  • Aleksandra Dudić

    09.03.2020 11:47
    Komentari koji uvredljivo govore o humanoj akciji govore o agresivnosti i niskoj svesti autora, koji na taj način brane svoju potrebu za mesoždrrstvom ignorišuci upozorenje o štetnosti i nehumanosti ovakvog vida ishrane.
    Dokaz su da su vegani napredniji deo liudske populacije i da je evolucija svesti mukotrpan proces
  • evo ronim suze

    09.03.2020 11:43
    @+384
    To nije stvar misljenja i otvorenog ili zatvorenog drustva vec antropoloskih i medicinskih cinjenica. Kao sto nije prirodna samo karnivorska ishrana (postoji i tzv. karnivorska dijeta) tako nije prirodna ni veganska ishrana, neka se nekome to svidi ili ne, nebitno je jer da su ljudi omnivori su osnovna bioloska fakta.
  • Pićuka

    09.03.2020 11:41
    Kaliko je čovek mizerno stvorenje.
  • Nemanja

    09.03.2020 11:36
    Zanimljivo...
    Zanimljiva cinjenica na koju autori plakata nisu obratili paznju: prirodni poredak lanca ishrane kaze da bi pas (i bilo koji drugi kanin) kao predator, u svom prirodnom (divljem) stanju ubio i pojeo to telence...Gajenje i ubijanje stoke za ljudsku prehranu je i omogucilo pripitomljavanje pasa - psi su karnivori, dovoljno je pogledati vilicu istih, opremljena je samo ostrim zubima za kidanje mesa, dakle bez ravnih zuba za drobljenje biljne hrane.
    Dakle, uslov za postojanje pitomog psa je da neko drugi (covek) odradi za njega deo sa dobavljanjem njegove osnovne hrane - mesa.
  • Rade

    09.03.2020 11:33
    U ovoj zamlji se sve radi preko reda pa sad i ovo .Nije bitno da li ljudi imaju prava na dostojanstven zivot u ovoj zemlji nego je bitno sta neka grupica ljudi misli koja uzgred preko noci dobija ogromnu kolicinu novca za bilborde .
  • DjakoN

    09.03.2020 11:22
    tuga....
    Smatram da vegunjare nisu normalnu ljudi. Ovo mu dodje ko gej parada!!! Jedi sta oces i budi skim oces i ne nabijaj mi to na nos jer ces dobiti po istom. Gadite mi se!
  • комша

    09.03.2020 11:05
    А што ви вегани не једете кактусе и руже???
  • MAJA

    09.03.2020 11:04
    @ Bulevar Evrope
    Mrzitelju zivotinja, evo ovako: imam 4 psa i 4 macke, svi su sa ulice. Ne pada mi napamet da placam porez za njih, ako ista treba meni drzava da placa porez jer sam ih sklonila sa ulice. Bar da mi pruze besplatne veterinarske usluge. A taj izmet koji vidis na ulici je od pasa lutalica koje je covek izbacio na ulicu. Nisu oni pali s neba. Bolje da apelujes na kazne za takve neljude. Ti mrzi slobodno u svoja 4 zida, nemoj da kaznjavas nas koji volimo i resavamo situaciju. Do vidjenja, prijatno
  • +384

    09.03.2020 11:03
    Koliko smo primitivna sredina, zatvorena za razlicita misljenja, najbolje govore ovi komentari. Nisam vegan niti cu to ikada biti, ali postujem njihovu ideju i smatram da treba da dobije prostora. Sto se tice samih plakata, malo su promasili poentu, jer se u Srbiji ne ceni ni zivot pasa i macaka. Zapravo, ne ceni se ni ljudski zivot. Da se ceni, ne bi ziveli u ovom paklu na Zemlji, decenijama.
  • Грађанин

    09.03.2020 10:46
    Е ево нећу ништа да једем, идем да цркнем... како да не.
    Идем сад у сласт да одерем с' два прста сланине.
  • Novosađanka

    09.03.2020 10:38
    Bravo
    Bravo za plakate,samo napred....hoce li konacno zakon o dobrobiti zivotinja poceti da se primenjuje u ovoj srednjovekovnoj zemlji...
  • Ma da

    09.03.2020 10:23
    Opet teror manjine nad vecinom i kojekakvih holivudskih pomodarskih trendova...samo cekam reklamu za pedofiliju sa nekom bilbordu uskoro...uzas!!!
  • Ja

    09.03.2020 10:23
    EdukovaniMesojed
    Bravo za nomada. Jedini je obrazovan komentar
  • BulevarEvrope

    09.03.2020 10:16
    a gde su macke?
    Mislim da bi drustveno korisno bilo da se oporezuje drzanje pasa kao i da se povecaju cene hrane za pse i ta novcana sredstva da se slivaju u poseban fond koji bi sluzio za finansiranje lecenja vegana, psiholoska savetovanja za patoloske-kinofile, kao i za saniranje grada od pseceg izmeta i urina. Sto se tice ukupne tonaze izmeta po ulicama, bojim se da se NS uveliiko priblizio San Fancisku.
    Grad je preopterecen psima i logicno je da se uvedu porezi kao kontramera. Trebalo bi neku peticiju pokrenuti, predlog za 021.rs da postavi anketu na sajtu.

    Nego primetio sam da nema macaka po Novom Sadu!? Gde su macke nestale, zasto nema macaka po Novom Sadu? Mozda bi ipak trebalo dodatno povecati pomenute poreze za drzanje pasa i ta sredstva iskoristiti i za razvoj macje populacije na gradskom i pokrajinskom nivou.
  • Frutarijanci +++

    09.03.2020 10:11
    Dosta je bilo terora vegana koji jedu i koren, stablo, lišće, cvetove, semenje…, Frutarijanci napred!

    Frutarijanci (ili fruktarijanci) su ljudi koji se hrane samo plodovima. Oni smatraju da je to prirodna i iskonska ljudska ishrana i da su i Adam i Eva u rajskom vrtu bili frutarijanci. Takođe smatraju da ni jedno živo biće (ni biljka ni životinja) ne želi biti ubijeno i zato jedu samo plodove koje voćka sama daje (za razliku od vegana koji jedu i koren, stablo, lišće, cvetove, semenje…).

    “Drvo jabuke pruža plod da bismo ga ubrali i pojeli, a ako mi to ne učinimo, jabuka će sama pasti na zemlju i tu će je pojesti neko drugo stvorenje. Samo drvo će nastaviti da živi i još dugi niz godina će davati plodove jabuke, kiseonik i još mnogo toga. Nije neophodno nekom oduzeti život da bismo mi živeli.”

    Radikalni frutarijanci jedu isključivo voćne plodove pale s drveta.
  • Genocid nad biljkama

    09.03.2020 10:08
    Koliko je zivota biljaka i buducih generacija izgubljeno zbog vegana koji jedu zrnevlje koje predstavlja seme. Sumnjam da vegani kada jedu jabuku sacuvaju semenke i posade ih kako buduci narastaji biljaka ne bi bili izgubljeni.
    Da ne pricamo o patnji koje seme dozivljava dok ih vegan ubija u sirovom stanju.
  • mrcke

    09.03.2020 10:04
    Sve je to ok. Nego mene zanima koliko košta ovakva jedna reklama i ko to finansira?
  • Ja

    09.03.2020 09:56
    @???????
    Trebalo je samo par minuta da psihopate izađu na portal. Čim ovi frustrirani likovi vide reč "pas" ili samo sliku, odmah, kao Majini poslanici, reaguju po principu klasičnog uslovljavljavanja i iz njihovih usta (ali ne iz mozga, pošto isti nemaju) izleće "KEREĆA G**VNA!". Ali, bre, paćenici, ova reklama nije za pse, ona govori o veganstvu koje je NEJEDENJE ŽIVOTINJA. Naprotvi, ukazuje na licemerje (po meni pogrešno) da volimo pse, a jedemo druge životinje. Nisam vegan, čak ni vegetarijanac, ali me interesuje kako vaši mali mozgići objašnjavaju da je veganstvo OK za vreme postova (koje sve i ja poštujem i postim)? Da, braćo VelikoSrbi, i post je veganski, osim nekih dana kada je dozvoljena riba. I, šta sad, pravoslavna bratijo koja se obžderava kobajama za vreme Velikog posta? To nije bitno, ali kereća g*vna su uvek problem. Ostavite vi mene, moj ženu i decu i našeg psa da uživamo i u mesu, ali ostavite i ljude koji žele drugačije da se hrane. A kereća g*vna ostavite u svojim bolesnim umovima kako vam ne bi na um pala ideja vaših bolesnih drugara iz Beograda pa da počnete da trujete pse i po Novim Sadu (ponovo). Da ponovimo osnovno, ako vaš inelekt nije uspeo da shvati poentu-ovo nije reklama za pse, psi kake po travi i 99% vlasnika kupi za njima, a vaše ukakane patike nisu vredne nijednog života, pa makar on bio i kereći. Kontate sada?
  • Ivana

    09.03.2020 09:55
    BRAVO!!! Dosta s izgovorima! Budi vegan.
  • Mali Zvrk

    09.03.2020 09:51
    Ultra genijalci
    Ovi vegani stvarno misle da su pametniji od bezbroj ljudi u ovih 200000 godina kako postojimo sad su nasli da pametuju a ljudska vrsta jedu sve sto stignu od njenog postojanja... I da jesu upravu da covek moze da ZIVI samo na biljnoj ishrani ali ne moze da zdravo zivi nije zdravo opredeliti se na samo jedno niti samo meso niti samo biljke, ujedno deca ne mogu normalno da se razvijaju i budu zdrava bez mesa bez proteina bez gvožđa stvarno niste normalni... Ako je vasa odluka da budete vegani budite vas jr zivot vi ga možete i uništavati ali nemojte da solite drugim ljudima pamet kao sad sve vi svi ultra genijalci i mi svi treba da vas slusamo, aj cuti tamo i jedi tvoju salaticu mene ceka sarma savršena kombinacija oba sveta.
  • Orwell Vegan

    09.03.2020 09:49
    @Bravo
    Bravo za plakate, svaka cast. Istini za volju, prvi uramljeni plakat o pravima zivotinja bio je postavljen kos 2002. u podzemnom prolazu, antilovnog karaktera, a takodje su plakati lepljeni u centru za najavu antilovne tribine udruzenja Sloboda za zivotinje u KCNS, posle koje sam bio 2x saslusavan u poiliciji. U lokalnom listu su nas vredjali i napadali, takodje iz udruzenja lovaca. Mediji imaju odlicnu temu da napisu vise o istoriji prava zivotinja i veganstva u Srbiji i Vojvodini, jer nisu svi sedeli skrstenih ruku.
  • Hamurabi

    09.03.2020 09:48
    Opsena
    Treba okaciti plakate protiv medjusobnog ubijanja ljudi I protiv psiho terora medju ljudskom vrstom,ti vegani zive u iluziji!
  • Лука Лабан

    09.03.2020 09:40
    Докле год лечимо децу смс порукама овакве ствари ће код мене изазивати гађење! Као и билборди са мигрантима ове неко плаћа да нас за.ебава!
  • Branislav

    09.03.2020 09:40
    Lik
    Ako krave postoje da bi se međusobno družile i razmnožavale, možda i u školu treba da ih upišemo i pravo glasa da dobiju, svako živo biće ima svoju svrhu i to je to, a neki treba ozbiljno da razmisle šta pišu i gde, jer ako krave pročitaju, ljudi će morati da odu na mesec, a onda krave neće imati ko da hrani pa će uginuti, a vi što pišete gluposti, vi ćete biti jedini krivci, zbogom pameti...
  • Brda 1906.

    09.03.2020 09:32
    Soja koja je sinonim za veganstvo je biljka koja najvise ubija i zagadjuje zivotnu sredinu.
  • m

    09.03.2020 09:23
    A cime da hranim moje pse? Da li i njih da stavim na biljnu hranu?
  • Milan

    09.03.2020 09:12
    Sjajno! Malo da se i nas narod pokrene, da se ukljucimo svetskim tokovima. Totalna podrska. Pravilna veganska ishrana je najbolja i za zdravlje i za ekologiju i za zivotinje.
  • Mare

    09.03.2020 09:10
    ???????09.03.2020 • 08:30
    !!!!!!!!
    Da li imate u vašem cilju da očistite Novi Sad od kerećih govana da gradjani ne bi isli kao kroz minsko polje!!!!!!!!!!!!!

    Razna "govana" su na sve strane pa ne vidim da se neko buni. Po meni je minsko polje i lose parkirani automobili i djupre oko kontejnera. Mina je i BOT koji seta medju nama. Razna minska polja su zadesila Srbiju a mi cutimo. Ja imam psa i mogu ti reci da je u mom okruzenju gde setam psa vecina koriste kesice, sto nije bi slucaj pre 5-10 godina. Ako nekog vidim da ne pokupi za svojim psom lepo mi kazem da je to nekulturno.
  • Sabahudin

    09.03.2020 09:04
    Omerović
    Interesantna koincidencija da se plakati pojavljuju tokom Velikog posta. Pokret koji pokreće ovakve kampanje ima smisla jedino ukoliko ne pretenduje na ugrožavanje slobode. Njihova neumerenost, zapravo umerenost prema hrani, ne treba da bude povod neumerenosti prema neistomišljenicima. Rukovodeći se ostrašćenošću i sektaškom metodologijom, pripadnici ovog pokreta sami sebe demantuju upravo kroz agresiju kojom doslovno zrače. Čini se da je reč o patološkim mizantrop ima bez trunke ljubavi prema bližnjima, a kamoli Bogu
  • Sima

    09.03.2020 08:58
    Ja pravim roštilj u subotu.
  • Sreten

    09.03.2020 08:55
    Je l' su Hindusi platili ove pro-kravlje reklame? :)
    Šalu na stranu, mene kao nekoga ko uživa u mesu ova marketinška kampanja vređa. Neću da jedem travke, volim i govedinu i piletinu i teletinu i je l' treba neko da me proziva zbog toga na javnim panoima?
  • Ns

    09.03.2020 08:49
    Ccccccc
    Protiv sam nehunanog tretmana,ali ovi bolesnici vegani i vegeterijanci da mi govore sta je zdravo. Pa njih svaka prehlada drži mesec dana,svi suvi,snage nemaju,gledajte samo vi u svoj tanjir
  • Stankela iz magacina

    09.03.2020 08:47
    ...
    Ok.
  • Nomad

    09.03.2020 08:37
    Ne znam ko mi je gori - ljudi koji propagiraju veganstvo, bilo na agresivan način ili pokušajem da izazovu osećaj krivice, ili ljudi koji nipodaštavaju vegane kao sektu.

    Ljudi su svaštojedi - niti se u svim delovima sveta jede isto, niti je prirodno da svi jedu istu hranu. Priroda je "udesila" da ljudske prehrambene navike zavise od okruženja.

    Skandinavski narodi i uopšte ljudi koji žive blizu arktičkih oblasti nemaju previše izbora sem mesa, dok kako idete ka jugu, ishrana bogata proteinima menja se hranom bogatom ugljenim hidratima(centralna Evropa npr), pa dalje ka ekvatoru obada broj ugljenih hidrata, a raste broj povrća i voća u ishranih.

    Nije normalno da neko iz Vojvodine zavisi od račića, ili da osobi koja živi na Kipru treba neko masnije meso.

    Ako hoćete prirodni balans - jedite ono što odgovara našem podneblju, smanjite industrijsku hranu i svima dobro.
  • Bravo

    09.03.2020 08:32
    Novi Sad je za ponos. Imamo više veganskih restorana nego ostatak Srbije zajedno, zajedničku vegansku večeru i prodajne izložbe u CK, a sada samo i prvi posle Londona i drugih evropskih gradova sa plakatima.
  • ???????

    09.03.2020 08:30
    !!!!!!!!
    Da li imate u vašem cilju da očistite Novi Sad od kerećih govana da gradjani ne bi isli kao kroz minsko polje!!!!!!!!!!!!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna